2013. április 26., péntek

Masnitészta gombával

                                                                               
Hozzávalók:  20 dkg. gomba, 1 fej vöröshagyma, 1 cikk fokhagyma, olaj, paradicsom, kevés paradicsomlé, fűszerek! őrölt bors, só, oregáno, petrezselyem.Tészta/bármilyen jó hozzá
🍄
Elkészítése: Megtisztítottam a gombát majd feldaraboltam. Kevés olajon megdinszteltem az apróra fölvágott vöröshagymát és fokhagymát majd  hozzáöntöttem a gombát és együtt pároltam. Ezután felkockázott paradicsomot amit szintén a gombához tettem valamint a fűszereket és még kevés kb. 1/2 dl. paradicsomlét öntöttem az egészhez és készre főztem. A legvégén szórtam meg egy kis apróra vágott petrezselyemmel amit elkevertem  a gombával. Készre főztem a tésztát  a szokásos módon  ráöntöttem a gombás feltétből és még a tányéron is megszórtam  petrezselyemmel.😋
Jó étvágyat!

10 megjegyzés:

Horváth Emerencia írta...

Mennyei!Szeretem a gombát!

Kati írta...

Hát ezzel a házi készítésű szép tésztával biztos sokkal finomabb:)

Éva írta...

Horváth Emerencia nagyon finom volt, én is nagyon szeretem!
Kati nagyon finom volt!

Gonda Hajnalka írta...

Jaj Éva! Gombapaprikást" akarok enni!!!!!! Hű, de megkívántam! Hétvégén beszerzek a piacon! Jó csípősen...ajaj már csurog a n.álam"!

Gerdi írta...

Egy ideje nagy kedvenc lett nálunk a gomba. Mióta a Fiam olyan éhes volt, hogy megkóstolta az addig elutasított gombát, s rájött, hogy finom. Paradicsomosan még nem készült ugyan, de bevállalnám. Már megint tanultam Tőled:-)

HajniZoli írta...

Nekem is új a paradicsom benne, de jöhet, nyitott vagyok minden jóra:-) jól végezte a finom házi tésztád!

Éva írta...

Flóra remélem a piacon kapsz gombát és akkor kívánságod teljesül, én is csípősen szeretem!
Gerdi vannak így a gyerekek hogy eldöntik megkóstolás nélkül hogy nem szeretik és akkor nem eszik. Akkor a fiad rájött hogy mégis finom. Az én lányaim sem eszik.Próbáld ki egyszer nagyon finom annyira nem érződik a paradicsom de mégis más.
HajniZoli igen nagyon finom volt .

Katalin írta...

Látom, hamar feldolgozásra került a tésztád :) Fincsi lehetett!

María írta...

Szép lett a masnitésztád, és biztosan klasszisokkal finomabb, mint a bolti. Én is minden formában imádom a gombát, így is szeretném :)!!

Éva írta...

Katalin nem vártam vele sokáig, finom volt!
Maria nagyon finom volt, az igazság az hogy én boltit még nem is vettem. A gombát én is nagyon szeretem még a férjuram is megeszi bár neki nem mindegy hogy milyen formában:)