2013. május 10., péntek

Cappuccino fagylalt

Vikvi a napokban  készített ilyen fagyit , gondoltam fele mennyiségből  kipróbálom  mivel nagyon  szeretem a cappuccino ízét.
                                                                               

Hozzávalók:  1 tojás sárgája, 1 dl tej, 1 dl tejszín, 2 ek. cukor, 3 ek. cappuccino por.
Elkészítése: A tejet feltettem melegedni, a tojás sárgáját kikevertem a cukorral majd a tejbe csurgattam lassan közben kevergettem besűrítettem. Levettem a tűzhelyről  és a cappuccinot belekevertem . Hagytam kihűlni teljesen , ezután a felvert tejszínt kavartam  hozzá és egy műanyag edénybe öntve a mélyhűtőbe tettem. Először mikor  kivettem hogy megkavarjam még  kicsit laza volt mikor már legközelebb akartam volna akkor már fagyott lett. Ez nem volt probléma megvártuk még kellő állagú lett és bekanalaztuk, nagyon finom volt. Tettem rá tejszínt és színes cukrot.
Kellemes hűsölést!

8 megjegyzés:

Gabriella írta...

Hmm... ez most jól is esne ám. :)

Juci írta...

Ügyes vagy Éva drága, hogy készítesz fagyit. Majd én is megpróbálom... Majd. Mindig azt mondom és mégis mindig megveszem...hi, hi,hi

Kati írta...

De ügyes vagyí, szeretném:)

Vikvi írta...

Remélem ízlett! Most nézem, milyen sokat nőtt a gyönyörűséges unokád! Nagyon jó fotó :)

trollanyu írta...

Szeretem én is a capuccinó ízét. Finom a fagyid, holnap én is készítek valamilyet:)

HajniZoli írta...

Juj, ezt a fagyit már kijegyzeteltem Vikvinél, most itt is szembejött:-) el kell készítenem!

Márti írta...

A cappucino,kávé,fagyi,szóval mindegyiknek szeretem az ízét :) most látom itt jobbra, milyen nagy már az unokád!

Éva írta...

Gabriella biztos hogy ebben a melegben jó lenne:)
Juci köszi, mosolyogtam ahogy olvastalak mert valahogy én is sokszor vagyok úgy hogy kis dobozzal megveszek és az nekünk kettőnknek több napra elég.Azért néha keveset mint ezt is megkívánom és megcsinálom.
Kati köszi, sajnos kevés volt nem tudok felajánlani ebből majd legközelebb:-))
Vikvi nagyon finom volt köszi. Köszönöm az unokám már szeptemberben lesz 4 éves !
trollanyu köszi nagyon finom volt!
HajniZoli próbáld ki mert nagyon finom!
Márti jaj ez a cappuccinós nekem is nagyon ízlik. Nagyfiú bizony már az unokám 4 éves lesz szeptemberben.