2013. június 6., csütörtök

Masnitészták ismét házilag

                                                                             
Már egyszer megcsináltam azt itt megnézhetitek. Most kicsit  másként csináltam .
Hozzávalók:  2 db tojás, 20 dkg. liszt, kevés só(most csak azért tettem sót a tésztához mert kézzel nyújtottam)
Elkészítése: A hozzávalókat összegyúrtam/nagyon szép volt a tojás semmi vizet nem kellett hozzáadni/. Kinyujtottam derelyevágóval hosszában , pizzavágóval/v. késsel/ keresztben  feldaraboltam a tésztát ujjammal középen összecsíptem.  Nyújtódeszkán hagytam másnapig megszáradni. 

11 megjegyzés:

sedith írta...

Gyönyörűek, mindkétszer. :) Nincs is jobb a házi tésztánál! :)

Adél írta...

Éva, gratulálok, ez nem semmi munka! Nagyon jól esik ilyen házi készítésű ételeket enni.
Milyen nagy lett már az unokád:) Nagyon szép kisfiú !!

Okki írta...

Nagyon szép masnikat készítettél, ügyes vagy! :)

Névtelen írta...

Most a bagymamám jutott eszembe a házi tésztáival, mindig volt kiskocka, csiga, meg lebbencs , cérna metélt meg ki tudja hány féle tészta a speizban. Derék dolog Évi, szépek a masnik❤

Seffer Lilla írta...

Nagyon ügyes, nekem nem lenne hozzá türelmem...:)

Édeskonyha írta...

Hihetetlenül ügyes vagy! Csodaszépek lettek!

Kati írta...

De jók ismét, te olyan ügyes vagy:)

Katalin írta...

Nagyon profi vagy már ebben a "tésztagyártásban" :) Szépek lettek, és biztosan nagyon finomak is :)

Éva írta...

sedith köszönöm , valóban egészen más a házi. Ami azt illeti én boltit ilyen maslitésztát még nem is vettem.
Aleda köszönöm a tészta és az unokám dícséretét is. Már szeptemberben lesz 4 éves ősszel már ovis nagyfiú lesz.
Okki köszönöm!
Emőke köszönöm, a nagyik már csak ilyenek.:)
Csilla Andi köszi, lehet hogy türelmed még lenne is de a kicsi mellett nincs sok időd abban biztos vagyok !
Édeskonyha köszönöm!
Kati köszi!
Katalin köszönöm, napokban biztos megfőzöm valami jó szósszal.

HajniZoli írta...

Nyáron a gyermekeim mamánál lesznek, lesz időm laskázni:-) jó türelemjáték, de megéri! Házi, szép, finom!

Gerdi írta...

De szép szabályosak lettek! Jó kis türelemjáték, elismerésem!