2014. december 2., kedd

Mexicói rakott tészta

                                                                                       
 
 Hozzávalók: 20 dkg tészta, 20 dkg. mexicói zöldségkeverék, só, őrölt bors, 4 ek tejföl, reszelt sajt, kevés olaj, bazsalikom, csípős paprika.
Elkészítése: Tésztát szokásos módon kifőztem és félretettem. Kevés olajon megdinszteltem a fűszerkeveréket  megszórtam borssal, sóval  csípős paprikával  és apróra vágott bazsalikommal . Tűzhelyről levettem hozzákevertem a tejfölt és a tésztával összekevertem. Jénait vajjal kikentem és beleöntöttem  tetejére sajtot reszeltem. Előmelegített sütőben 20' sütöttem.  Nagyon finom! 
Ui: Csoda de még a férjuramnak is ízlett  bár a kukoricát a tányér szélére pakolta!(Nem baj én eltüntettem azt is :-)) 
Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések: