2015. október 20., kedd

Ismét lúdláb torta

Nagyobbik lányom férjének előrehozott születésnapját ünnepeltük a hétvégén. A torta  az ünnepelt kedvenc tésztájából készült !
                                                                             


Hozzávalók:
tészta: 
/24 cm átm. formában sütve/
krém:
3 dl tej
1 cs.csokoládépuding
5 dkg étcsokoládé
20 dkg margarin
15 dkg porcukor
tortabevonására:
10 dkg étcsokoládé+2 ek.olaj
meggybefőtt
*
Elkészítése: A tortalapot megsütöttem hagytam teljesen kihűlni. Elkészítettem a krémet: 3 dl tejjel elkészítettem a   csokipudingot még meleg volt mikor beletördeltem a csokoládét és kevergettem még elolvadt benne. A margarint kikevertem a porcukorral és a kihűlt pudinggal összekevertem. A tortalapra kentem kevés krémet amire  előzőleg rumaromába áztatott meggyet tettem / áztatás után lecsepegtettem/ , majd ismét krémet kentem akkor már kicsit vastagabban. A torta oldalát is bekentem krémmel. Szeletelt mandulaszemekkel  szórtam körbe és hűtőbe tettem. Gőz fölött megolvasztottam a csokoládét és a  tortát bevontam vele majd ismét hűtőbe került. Tetejét  kicsit dekoráltam! /kókuszreszelék, cukorka, meggy/
Ui: Nem tudom hogy vagytok vele, de én ilyen ünnepi tortáknál  a torta szeletről már fotót nem tudok készíteni:-))

4 megjegyzés:

Horváth Emerencia írta...

Isten éltesse sokáig!

Roza írta...

Évám, klassz a torta!:)
Isten éltesse az ünnepeltet!!

Ani írta...

Nagyon szép lett!

Éva írta...

Mindenkinek nagyon szépen köszönöm!