2016. augusztus 17., szerda

3.évesem csokitortája

 Ábel unokámnak  készítettem kedvenc krémjével !
                                                                             


Hozzávalók: 3 tojásos piskótalap/18 cm.formában/,  csokikrém: 3 dl tej, 1 cs csokoládépuding, 4 dkg  tejcsokoládé/tortabevonó , 15 dkg  margarin, 10 dkg porcukor,   díszítésnek :egyéb cukorkák + 6 dkg étcsokoládé/tortabevonó.
                                                                              *
Elkészítése: Piskótát megsütöttem mikor kihűlt három lapra vágtam. Pudingot szokásos módon elkészítettem (de ilyenkor cukrot nem teszek bele  ) mikor levettem a tűzhelyről még meleg volt mikor beletördeltem a csokoládét és kevertem még kihűlt és a csoki elolvadt. A margarint a porcukorral kikevertem majd a pudinggal összekevertem . Ezzel a krémmel kentem meg a lapokat  majd külsőleg  is bevontam a krémmel. Hűtőbe tettem  kis időre  majd  gőz fölött megolvasztottam a 6 dkg tortabevonót 1 evőkanál olajjal és a torta tetejére csurgattam  elsimítottam. Hűtőben  kicsit pihentettem és ezután díszítettem.
Kíváncsi vagyok  mit vesz le először a tortáról? :-))
Ui: Természetesen a cukrok jöttek le, majd mikor megkóstolta a piskótát azt mondta:" mennyei":-)) 

4 megjegyzés:

Évi - Ízek és utazások írta...

Csodaszép lett a torta! Te tényleg szuper nagyi vagy! Isten éltesse a kis drágát! Boldog szülinapot kívánok neki! :)

María írta...

Finom tortát sütöttél a kis Ünnepeltnek! Isten éltesse sokáig!!

Anazar írta...

Nagyon boldog szuletesnapot a kis unokanak!

Éva írta...

Évi, Maria, Anazar nagyon szépen köszönöm!