2018. február 23., péntek

Almás máj "Gasztroangyal"


Hozzávalók: Kevés mennyiségből készítettem ami kettőnknek volt elég azt írom le: 1 db alma, 3 db csirkemáj, 1 db vöröshagyma, fűszerek: só, őrölt bors, tárkony, 3 evőkanál tejföl 1 teáskanál tejszín, kevés vaj és zsír.( Nagyobb mennyiség esetén ízlés szerint lehet növelni a hozzávaló anyagokat!)
💟
Elkészítése:  Almát megmostam magházát kivettem és felkarikáztam. Májat megmostam  és apróra vágtam, vöröshagymát szintén kockára daraboltam. Kevés vaj és zsír keverékét felforrósítottam ebbe tettem az alma szeleteket mindkét oldalát kicsit sütöttem majd kivettem az edényből. Ebbe a zsiradékba pakoltam a feldarabolt májat fűszereztem kicsit pirítottam és ezt is kiszedtem az edényből. A megmaradt zsiradékba tettem a hagymát amit dinszteltem  ezután beletettem a májat ráöntöttem a tejföl és tejszín keverékét ekkor sóztam és készre főztem! Tálalásnál pakoltam a májat az almára és rizst tettem mellé köretnek . Nagyon finom volt így a sült almával !
Jó étvágyat!

3 megjegyzés:

Katalin írta...

Finom lehetett a sült almával :-) Még nem hallottam a máj ilyen elkészítési módjáról, úgyhogy számomra ez nagyon különleges!

Ani írta...

Finom lehet. Nekem egy csirkesült készült almával és hagymával.Az első bejegyzésem!
https://korsocska.blogspot.hu/2013/10/szeptemberi-csirkesult.html

Éva írta...

Katalin nagyon finom volt nálam is most volt a premier:-))
Ani biztos finom volt csirkével is !