2018. február 14., szerda

Böjti burgonya

Régen vár kipróbálásra  ez a recept ,  fél csomag túró várt felhasználásra   gyorsan  elkészítettem:)

Hozzávalók:  3-4 db krumpli, 15 dkg tehéntúró, kisebb vöröshagyma, fűszerek: só, pirospaprika, őrölt bors, pár kanál tejföl kb. 1 dl.
🌸
Elkészítése: Héjában megfőztem a krumplit , megpucoltam  majd karikára vágtam.  A hagymát apróra vágtam és a túróhoz tettem  sóztam borsoztam kevés pirospaprikát és  1 evőkanál tejföllel az egészet  jól  elkevertem. Kisebb jénait amiben sütöttem margarinnal kikentem és a krumpli felét ebbe pakoltam sóztam majd  rátettem a túrókeveréket  amit beborítottam a krumpli másik felével. Sóztam és 1-2 evőkanál tejföllel bekentem ezután előmelegített sütőben 200 C fokon 25' sütöttem. Finomra vágott petrezselyemmel meghintve tálaltam!
Jó étvágyat kívánok !

Nincsenek megjegyzések: