2020. november 21., szombat

Sajtos mini pogácsa

Tiffanylda  unokái kedvenc "cicapufi" sajtos mini pogácsáját  készítettem el fele mennyiségből😊 azt írom le :)


Hozzávalók: 12,5 dkg  túró, 12,5 dkg reszelt sajt, 7,5 dkg liszt, 5 dkg margarin, 1 mk. só, tészta kenéséhez: 1 db tojás.(Ebből a mennyiségből 42 db lett)

🍂

Elkészítése:  A felsorolt hozzávalókat összegyúrtam és ujjnyi  vastagra nyújtottam.  A legkisebb pogácsa szaggatómmal kiszaggattam  sütőpapírral bélelt tepsibe raktam felvert tojással lekentem  reszelt sajt , köménymag és  szezámmag keverékével megszórtam. Előmelegített sütőben 180 C fokon 25' sütöttem.Finom falatkák és hamar elkészíthető !

Jó étvágyat kívánok !

4 megjegyzés:

Gerdi írta...

Csodafinomak lehetnek ezek a pici pogik! :-) Jó sok sajttal... Muszáj lesz kipróbálnom- én viszont emelni fogom a mennyiségeket!

Tiffanylda írta...

Örülök, hogy kipróbáltad, váljék egészségetekre!:)

Katalin írta...

Nagyon helyes kis pogácsák! Ahogy olvasom, hamar elkészült, gondolom ugyanolyan hamar el is fogytak 😊

Éva írta...

Katalin köszönöm, valóban hamar elkészült, de óvatosan falatoztunk belőle!