2011. október 18., kedd

Rántott krumpli petrezselymes krumplival és céklasalátával!

 Hozzávalók:krumpli, kevés liszt, tojás, prézli, petrezselyem, só, kevés hagyma,olaj.Salátához: cékla, reszelt torma, ecet.
Elkészítése:rántott krumpli: a krumplit  megpucolom, felkarikázom, besózom állni hagyom.Ezután liszt-felvert tojás-prézli bő olajban kisütöm.
Petrezselymes krumpli: megpucolom a krumplit kis kockákra vágom kevés sót téve a vízbe megfőzöm.Pici olajat megforrósítok kockára vágott vöröshagymát és apróra vágott petrezselymet teszek rá majd a megfőtt krumplira öntöm.
Céklasaláta: alaposan megmosom a céklát majd felteszem főni. Mikor kész megpucolom lereszelem és általában ecetes tormát szoktam belekeverni, ha nem elég akkor még teszek bele egy kis ecetet.                                                                            

17 megjegyzés:

Bianka írta...

Ez a rántott krumpli nagyon izgalmas

Teakert írta...

Jó kis vega kaja, nagyon szeretem a céklát, a rántott krumplit még sosem kóstoltam, de nem lehet rossz.

Tiffanylda írta...

Én is szeretem a rántott krumplit, vegyes zöldsalátával szoktam tálalni. A petrezselymes krumpli nagy kedvenc, de csak rántott hús mellé!

trollanyu írta...

Most elmondhatod, hogy krumplit ettél krumplival:) Szerettem én is régebben, de már jó ideje nem készítettem, pedig nagyon jól néz ki nálad:)

Éva írta...

Bianka: Próbáld ki !
Teakert: Ez valóban az volt, egy kis bacit benyaltam más nem esett volna jól!
Tiffanylda:Végre valaki aki ismeri a rántott krumplit,én bármivel megtudom enni. A petrezselymes krumplival szintén így vagyok bármikor bármivel szeretem.
trollanyu: Ez így igaz, de most ez esett jól a gyomromnak!

Gizi írta...

Már hallottam róla, de még nem ettem. Mivel nagy krumplirajongó vagyok, kifogom próbálni.

Nem fogod elhinni, de ezen a "kölcsön" gépen, csak a TE blogodba tudok írni. Még a sajátomba sem enged megjegyzést hagyni.:((

Nagyon tündéri a kisunokád, milyen sokat változott, nagyfiú lett.:)

Éva írta...

Gizi: Próbáld ki nagyon finom !
Rendes az a gép látod engem szeret!
Köszönöm az unokám dícséretét, a gyerekek olyan gyorsan nőnek 1-2 hétig nem látom és ennyi idő alatt is olyan sokat változik!

Gerdi írta...

Én is képes vagyok krumplit krumplival enni. De rántott krumplit még nem készítettem.

Csupa Csoki írta...

Nagyon szeretem a rántott krumplit, de még senkivel nem találkoztam, aki ismerné:)) Ezer éve ettem utoljára, majonézzel, ketchuppal szeretem, köret nélkül:)

Kati írta...

Nekem is egyből az jutott eszembe kruplit krumplival, nálunk isc menne ez, én bármikor bármilyen formában megeszem a kruplit.:)

Éva írta...

Gerdi: Örülök hogy a krumplit kedvelők táborába tartozol!
Csupa Csoki: Üdv. a táborba!
Kati: Jó is a krumpli ! Bár a férjuram szerint neki megdagad a térde a krumplitól ez csak vicc mert annyira nem szereti!

Petra írta...

Ez nagyon finom lehet, csak úgy magában is. :)))

netuddki írta...

Örömmel látom, hogy nem csak én vagyok az egyetlen, aki burgonyát burgonyára halmoz!

Éva írta...

Petra: Valóban nagyon finom ma csak céklával ettem .
netuddki:Üdvözöllek ! Szerintem vagyunk egy páran !

Vicuska írta...

"Még a hagymát is hagymával" eszem, mondta Kabos Gyula a Hippolyt a lakáj című filmben, te kicsit átírtad a jelenetet, de tetszik, miért is ne.

Seafalcon írta...

Már ne haragudj, de ezt én krumplisalátával készítem majd el, mert ez így kevés krumpli (ja, és krumplileves lesz előtte!!!) :D

Ilyet még csak nem is hallottam, hogy a krumplit ki lehet rántani, hiába hajóztam évtizedeken át!!!

Már csak ezért is érdemes volt rátalálnom a blogodra!

Ha nem zsenánt, akkor követlek... :)

Éva írta...

Vicuska: Ez valóban így van, de szeretjük!
Seafalcon: Ha neked úgy jó nyugodtan csináljál egy krumplis napot! Próbáld ki majd meglátod hogy finom!
Megtiszteltetés ha látogatsz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...