2013. március 19., kedd

Mogyorós palacsinta

 Hozzávalók: Palacsinta tészta. Töltelék:  10 dkg. darált  natúr mogyoró, 2 ek porcukor, kb.1 dl tejszín.
Elkészítése: A szokásos módon elkészítettem a palacsintát (általában én a palacsinta tésztába nem teszek cukrot mert a töltelék úgy is édes!) Ledaráltam a mogyorót és a cukorral  tejszínnel feltettem a tűzhelyre  felmelegítettem  közben kevertem kicsit ezáltal besűrűsödött.   Ezzel a krémmel kentem meg a palacsintákat. A tetejére  3 kocka csokit  pici olajjal gőz fölött felmelegítettem és ezzel locsoltam meg.A töltelék nagyon ízlett!  
                           Jó étvágyat kívánok !                                     

5 megjegyzés:

Unknown írta...

Nagyon guszta!! Jöhetne egy héten többször is, mert szeretem! :)

Katalin írta...

Hű de szépek lettek! Nálunk is nagy kedvenc a palacsinta, most a tiédet szívesen megkóstolnám :)

trollanyu írta...

Nagyon finom lehet mogyorósan is:) Az a jó a palacsintában, hogy végtelen a variációk száma, sosem lehet ráunni:)

Névtelen írta...

Húúúúú,nyammm........
Évikém figyellek,és nagy becsben tartom,hogy minden napra van ötleted,mindig új és más,hogy változatos dolgokat tegyél az asztalra!

Éva írta...

Eri ka köszi!
Katalin köszi! Szívesen adnék hogy megkóstoljad ezzel a töltelékkel mert nagyon finom!
trollanyu való igaz hogy finom ezzel a töltelékkel is, de férjuram most is csak lekvárral ette!
Emőke örülök hogy figyelemmel kísérsz és remélem van olyan amit szívesen megkóstolnál?:-) Köszönöm!