2014. május 27., kedd

Rántott krumpli párolt rizzsel kovászos uborkával

                                                                                   
Hozzávalók:1 nagyobb krumpli/már újkrumpliból csináltam/,panírozáshoz: liszt, tojás, prézli, olaj a sütéshez. Rizs, kevés olaj, ételízesítő, őrölt bors, vagdalt petrezselyem. 
🌸🌸
Elkészítése: Blogomban már egy pár helyen szerepel a rántott krumpli, de annyira egyszerű még leírni is ezért megteszem .Megpucoltam megmostam felkarikáztam és mindkét oldalát beszórtam kevés sóval. Kicsit hagytam állni, majd megforgattam lisztben felvert tojásban és prézliben. Forró olajban kisütöttem. A rizs elkészítéséhez  kevés olajat forrósítottam amiben kicsit megpirítottam megszórtam  a jelzett fűszerekkel ez  ízlés szerinti mennyiségben és felöntöttem dupla mennyiségű vízzel / ha a  rizs egy pohár, akkor a víz kettő/. Megvártam még elkezd főni a víz, majd  fedővel  letakartam és a gázt alatta lekapcsoltam. 20' alatt így megpuhul a rizs. Jól  lehűtött kovászos uborkával ettük, nagyon finom volt!
Jó étvágyat kívánok !
                                                                         

                                                             

9 megjegyzés:

María írta...

Gyors, egyszerű, mégis nagyon finom!

Monika írta...

Milyen jó ez is!!!!!
Odavagyok a receptjeidért!

Okki írta...

Egyszerű. de én még soha nem csináltam rántott krumplit. Itt lenne az ideje, mert tuti hogy finom. :)

Tiffanylda írta...

Igazán egyszerű és egyben nagyszerű kategória is, mert finom, laktató étel! Gyerekkoromban sokszor ettünk ilyet.

Seffer Lilla írta...

Még sosem próbáltam hasonlót, de ki fogom próbálni.

aranyos fodorka írta...

Próbáltad már a rántott vörös(vagy lila) hagymát ? Az is nagyon finom, teljesen elmegy az "ereje", mire kisül !

Csigabige írta...

Még sosem rántottam krumplit, de most nagyon felkeltetted az érdeklődésemet! :)

Éva írta...

Mária köszi ez így igaz ahogy írtad!
Mamka nagyon köszönöm!
Okki bizony bizony érdemes kipróbálnod!
Tiffanylda köszi!
Lilla Seffer bízom benne hogy ízleni fog ?
aranyos fodorka vöröshagymát már próbáltam nagyon ízlett köszi!
Csigabige akkor remélem kipróbálod hogy mennyire finom!

marisz57 írta...

Én is szoktam készíteni, nagyon szeretjük. De nálunk elfogy csemegének....:)