2015. november 28., szombat

Sült csirkeszárny zöldséges körettel

                                                                             
Hozzávalók:
1/2 kg csirkeszárny
3-4 evőkanál fűszersó
2-3 evőkanál olaj
*
Elkészítése:Megtisztítottam a csirkeszárnyakat a fűszersót olajjal elkevertem és jól bekentem vele a húst. Tálcára pakolva hagytam 1/2 órát pihenni,  majd sütőzacskóba pakoltam amit sütőbe tettem   és  200 fokon 3/4 órát  sütöttem. A köret egyik fele krumplipüré volt ami férjuramnak készült, magamnak zöldséges köretet készítettem. Mexicói vegyes  zöldséget /kb. 15 dkg volt/ roppanósra főztem majd leszűrtem. Teáskanálnyi margarint forrósítottam amibe tettem a zöldséget kicsit átforgattam kevés borsot és összevágott bazsalikomot kevertem hozzá. Nagyon ízletes volt!
Jó étvágyat kívánok!

Nincsenek megjegyzések: