2017. április 29., szombat

Vasárnapi sütemény

..de nem csupán vasárnapra:-))

Hozzávalók: tésztához: 20 dkg vaj vagy margarin, 20 dkg cukor, 1 csomag vaníliacukor, 5 db tojás, 30 dkg liszt, 1/2 csomag sütőpor, 1 evőkanál  kakaópor, 1 üveg magozott meggybefőtt tetejére: 3 evőkanál cukor, 4,5 dl tej, 1 cs vaníliás puding, 20 dkg vaj, 5 dkg étcsokoládé.
🌸
Elkészítése:  Vajat a kétféle cukorral habosra kevertem majd egyenként kevertem bele a tojást, végül a sütőporos lisztet forgattam a masszába. Sütőpapírral bélelt tepsibe tettem a massza felét  elegyengettem  a maradék masszába belekevertem a kakaóport és ezt is rákanalaztam a világos tésztára. Erre szórtam rá a lecsepegtetett meggyszemeket. Előmelegített sütőben 180 fokon 35' sütöttem, hagytam hűlni. A krémhez a pudingot elkészítettem  a szokásos módon. Vajat kikevertem és a kihűlt pudinggal összekevertem . Kihűlt tészta tetejére kentem  a krémet és gőz fölött olvasztott  csokoládéval díszítettem. Nagyon finom sütemény!

Jó étvágyat  kívánok !

4 megjegyzés:

Katalin írta...

Nagyon guszta szelet! Jó étvágyat hozzá a vasárnapi ebéd után :-)

Timi írta...

Szívesen megkóstolnám én is! :o)

Vicuska írta...

Látszik rajta, hogy nagyon finom! :)

Éva írta...

Katalin köszi!
Timi örülök hogy így gondolod:)
Vicuska köszi, valóban finom!