2018. június 16., szombat

Túrós cseresznyés rúd/leveles tésztával

Hozzávalók: 25 dkg leveles tészta, töltelék: 25 dkg túró, 1,5 evőkanál cukor, 1 teáskanál vaníliacukor, 1 db tojás, fél citrom reszelt héja, 1 teáskanál búzadara, pár szem cseresznye magozva kevés őrölt fahéjjal megszórva, kekszreszelék.
🍒
Elkészítése: Töltelékhez a túrót villával összetörtem a kétféle cukorral reszelt citromhéjjal és a tojássárgájával kikevertem búzadarát is belekevertem majd a fehérjét habnak felvertem és hozzákevertem. A tésztát kinyújtottam felszabdaltam nagyobb  darabokra így lett 6 db  alap ezeknek az alsó részére szórtam kekszreszeléket  erre kanalaztam a túrótöltelékből és rápakoltam a magozott fahéjjal megszórt cseresznyéből ezután feltekertem tetejét kicsit lenyomtam és sütőpapírral bélelt tepsibe raktam. Mikor elkészültem az összessel felvert tojással megkentem és előmelegített sütőben 200 C fokon 25' sütöttem. Bár én most meggyeset szerettem volna  készíteni de azt nem sikerült vennem nagyon finom lett ezzel a cseresznyével is!/túrótöltelékből maradt  megy a hűtőbe/
Jó étvágyat kívánok  !

Nincsenek megjegyzések: