2019. december 16., hétfő

Rántott krumpli rizibizivel " receptversenyre"

"Goldenburg  karácsonyi receptversenyére "

Hozzávalók: 1 nagyobb db krumpli, 1 db tojás, liszt, prézli, só, olaj a sütéshez,  körethez: rizs, zöldborsó, ételízesítő,petrezselyem.
🌸  
 Elkészítése: Krumplit megpucoltam és vékony szeletekre  vágtam ezután mindkét oldalát sóztam hagytam  kicsit állni. Tojást felvertem és  a krumpli szeleteket lisztbe tojásba és prézlibe mártottam majd a felmelegített olajba mindkét oldalát készre sütöttem papír szalvétára pakoltam. Körethez a rizst olajban kicsit pirítottam majd felöntöttem annyi vízzel hogy jól ellepje ételízesítőt tettem bele és kevés főzés után fedővel letakarva/ekkor már gázt lezárva alatta/ hagytam puhulni. Előfőzött zöldborsóval és apróra vágott petrezselyemmel kevertem össze. 
Jó étvágyat!

3 megjegyzés:

aranyos fodorka írta...

Ó, a rántott krumpli ! Kedvenceim egyike. Én is szoktam csinálni, rántott lila-hagyma karikákkal együtt !

Katalin írta...

Egyszerű de nagyszerű ebédetek lehetett!
Ezt a receptversenyt hol hirdették meg?

Éva írta...

aranyos fodorka a rántott hagyma karikákat én is nagyon szeretem:)
Katalin köszi finom volt.Megkerestek emailben így jutott tudomásomra és mivel szeretjük a krumplis ételeket és aránylag olcsó kategóriás gondoltam jelentkezek próba szerencse alapon:-))