2011. szeptember 20., kedd

Gombavagdalt


Hozzávalók: 25 dkg gomba, 2 közepes méretű burgonya, 4 evőkanál zsemlemorzsa, 1 nagy fej vöröshagyma, 1 tojás, 4 evőkanál olaj, fél dl tej, 2 gerezd fokhagyma, 1 teáskanál piros fűszerpaprika, 2 mokkáskanál őrölt bors, ízlés szerint só. 
🍄
Elkészítése:  a burgonyát meghámoztam, nyersen lereszeltem. Összekevertem a tejjel, a tojással, a meghámozott és finomra vágott vöröshagymával, a zúzott fokhagymával, a fűszerekkel és 2 evőkanál szemlemorzsával, majd hozzáadtam a megmosott és apróra vágott gombát. Az egészet jól összegyúrtam amíg a folyadékot mind felvette , és  ezután formázhatóra összeáll. Nedves kézzel  pogácsákat alakítottam belőle, majd zsemlemorzsában megforgattam, és kiolajozott tepsibe tettem. A tetejét is bekentem olajjal, és az előmelegített forró sütőben mindkét oldalukat szép pirosra megsütöttem.  Bármilyen  körettel finom lehet, most csak zöldséggel  fogyasztottuk.  
Jó étvágyat kívánok !  
                                                                              

9 megjegyzés:

Bianka írta...

Nagyon finom

trollanyu írta...

Jó recept, finom lehet nagyon:) Gomba jöhet nálunk minden mennyiségben, nagyon szeretjük és egészséges is.

Éva írta...

Bianka: Valóban az volt!
trollanyu: Finom volt!

Gerdi írta...

De szépen rendezted el a tányéron! S milyen finom lehet!

Vicuska írta...

Sütőben sütötted? Olyan jól néz ki, és még diétás is!

Kati írta...

Minden blogon gombás recepteket látok, a tied is nagyon kívánatos, sajnos a szárazság miatt nálunk nem nagyon van gomba, még az üzletben is drága.

Gizi írta...

Egyszerű, és nagyszerű!! Nagyon fincsi lehetett.:)

Éva írta...

Gerdi: Köszi!
Vicuska:Igen sütőben !
Kati:Láttam én is hogy van egy pár gombás étel most.
Gizi: Így igaz és még finom is !

Petra írta...

Nagyon tetszik. Olyan jó ötleteket adsz, ezért is szeretek ide járni. :)))