2014. augusztus 13., szerda

Sörben sült csirkehús

                                                                             
Hozzávalók: 2 db csirkecomb/kettévágtam/, páchoz: 1 cikk fokhagyma, 1 mk. majoránna, késhegynyi őrölt bors, 1 mk. pirospaprika, 1 tk só, 1 ek étolaj, 1,5 dl sör
Elkészítése: Megtisztítottam a húst majd kettévágtam, a pác hozzávalóit összekevertem és jól bekentem a húst. Kb 15' hagytam  majd belepakoltam egy tepsibe és alá öntöttem a sört. Előmelegített sütőbe tettem 180 fokon 60' sütöttem  közben  locsolgattam a húst az alatta levő levével. Nagyon finom porhanyós lett a hús! Sok helyen olvastam már erről a módszerről de most készítettem először. Semmi alkoholt nem lehet rajta érezni érdemes kipróbálni ha még eddig nem sütöttél így !
Forrás: innen!
Jó étvágyat!

4 megjegyzés:

Verus írta...

Ilyet én is szokta sütni, tényleg nagyon finom :) Sertést tartját is sütöttem már sörben, isteni :)

teller-cake írta...

Én még nem próbáltam, de már sok jót olvastam róla. Meggyőztél! ;-)

Tiffanylda írta...

Nagyon finom lehet! Én sörös marhát szoktam sütni, ami szintén egyszerű és mennyei, próbáld ki! Só, bors bedörzsölés, mellé hagyma, fokhagyma és alá egy üveg sör. Fólia és kész. Persze, a marha tovább sül...

Éva írta...

Verus most sütöttem először, de akkor más húsokhoz is jó?
teller-cake csak ajánlani tudom mert nagyon finom!
Tiffanylda általában csirkét vagy disznóhúst használok, de gondolom hogy nagyon finom lehet a marhával is.Köszi!