2022. április 12., kedd

Húsvéti kosár🐇 sütés nélkül

Az előre tervezések azért vannak hogy néha azt  kitudjuk egészíteni egy könnyen elkészíthető , látványos és finom édességgel amit ráadásul még sütni sem kell😉  Unokákra gondoltam mikor teller-cake  húsvéti ajánlójában megláttam ezt az édességet!

Hozzávalók:6 dkg vaj/ nálam margarin, 15 dkg cukor, 13 dkg tej, 3 dkg kakaópor, 14 dkg zabpehely, 5 dkg kókuszreszelék, + francia drazsé

🐇

Elkészítése: Margarin a tejjel és a cukorral  összeforraltam ezután tettem bele a kakaópor, zabpelyhet és a kókuszreszeléket összekevertem. Sütőpapírra kanállal kis halmokat  tettem kicsit formáltam és belenyomtam a cukrokat. Másnapig hagytam dermedni. Természetesen kóstolás is volt 👌

Kellemes falatozást kívánok hozzá!

5 megjegyzés:

aranyos fodorka írta...

Jónak tűnik és egyszerű elkészíteni....

Katalin írta...

Aranyos kosarak lettek, biztos örülnek majd neki a gyerekek és nagy sikerük lesz a család körében is 🐰.

Éva írta...

aranyos fodorka azért is választottam most hirtelen elkészíteni , nagyon finom!
Katalin köszönöm remélem nem csak a cukorka tűnik el a kosárból:-))

teller-cake írta...

Örülök, hogy kipróbáltad és ízlik is! Szépsegesek lettek nagyon. :-)

Éva írta...

teller-cake köszi a receptet már vagy hármat lenyúltam ízlik!