2022. december 7., szerda

Házilag készített ajándék karácsonyra🎁 blogom kínálatából

 Sok szeretettel ajánlom figyelmetekbe   a házilag elkészíthető "ajándék  ötlet "válogatásomat  amikkel  én is szeretteimet az elmúlt években  megajándékoztam 🎄

Fűszeres dió és mogyoró



Csokis vörösáfonya



Egyszerű kókuszos bonbon



Baconsó



Csokoládés , aszaltbarackos marcipángolyó



Fahéjas-cukros almachips



Birsalma likőr


Tejcsokoládés vajkaramella 



Provence-i fűszersó 




Fahéjszirup



Raffaelló 



Hamis marcipán 



Milka -csoki


Csokiöntet 


Kókuszos csokoládé 



Karamellizált diószemek 



Csokis mazsola és mogyoró 



Zserbógolyó 



Kömény likőr 



Kandírozótt gyümölcshéj 



Csokoládés kókuszos keksz 

Kellemes nézelődést  és válogatást ,  tudjátok  öröm kapni de talán még nagyobb öröm adni!

8 megjegyzés:

Katalin írta...

Bármelyiket is kapta meg valaki, biztos nagy örömet szereztél vele neki!

Gerdi írta...

Mennyi jó ötlet! Legszívesebben sorra venném az összeset.

Gizi írta...

Remek ötletek, és finomságok sokasága...

Éva írta...

Katalin köszi, valóban nagyon tudják értékelni ezt a fajta ajándékokat! Most az idén sajnos nem tudok annyit ezzel foglalkozni.
Gerdi köszönöm!
Gizi köszönöm kedves vagy!

teller-cake írta...

Csodás válogatás, bárki örülne bármelyiknek. :<3

Ani írta...

Ez igen, csodás válogatás. Gratulálok Katalin játékán a győzelemhez.

Éva írta...

teller-cake köszönöm !
Ani nagyon szépen köszönöm!

aranyos fodorka írta...

Én is kiírtam néhányat, meglepetésnek valószínű ki is próbálom - ugyanis azt mondtam, hogy én már nem sütök, készítek karácsonyra semmit - de hátha, mégis...ezek után....