2019. december 17., kedd

Csokis vörösáfonya házilag

Hozzávalók: 1 cs. aszalt áfonya, 6 dkg étcsokoládé olvasztva, 2 evőkanál kakaópor + 1 tk őrölt fahéj.
🎁
Elkészítése: Tálba öntöttem az áfonyát jól szétterítettem, megolvasztottam a csokit amit ráöntöttem  és villával jól átkevertem. Másik tálba tettem a kakaóport a fahéjjal  mikor kicsit a csoki már szikkadt akkor öntöttem ebbe a tálba és jól összekevertem a szemeket próbáltam szétszedni amennyire lehetett. Kb. fél óra múlva  ezt a kakaós fahéjas keveréket egy szitába tettem és a fölösleget leszitáltam ezután tettem  tároló dobozba /a képen csak egy része látható/
Jó falatozást!

2 megjegyzés:

Katalin írta...

Finom csemege, én is készítettem már hasonlót.

Éva írta...

Katalin kóstoltam nekem is ízlik, remélem akik kapják azoknak is? :-))