2023. október 11., szerda

Szilvalekváros kifli / tojás nélkül

Nagyon megtetszett  az itt talált recept   és még a házi  szilvalekváromat is tesztelhettem😊 


Hozzávalók: 25 dkg liszt, 12,5 dkg margarin, 6 g sütőpor, 2 cs vaníliacukor, csipet só, 12,5 dkg joghurt, szilvalekvár.

🍂

Elkészítése: Liszthez tettem a  sütőport, vanília cukrot és a csipet sót összevegyítettem ezután tettem hozzá a puha margarint és a joghurtot amivel  sima tésztának összegyúrtam. Enyhén lisztes gyúrótáblán fél cm vastag kör alakra nyújtottam és feldaraboltam. Vastagabb végére tettem  1 kiskanál lekvárt majd felgöngyöltem és sütőpapírral bélelt tepsibe pakoltam. Előmelegített sütőbe 180 C fokon 20' sütöttem még forró volt mikor porcukorral beszórtam😋( Nagyon finom  jó  tésztája van!)

Jó étvágyat kívánok !

8 megjegyzés:

Katalin írta...

De szépek! Nagyon tetszik ez a recept, ki fogom próbálni. Köszi kedves Éva 😊!

Éva írta...

Katalin köszönöm, sok sikert és váljon egészségetekre!

Gizi írta...

Nagyon guszta kifliket sütöttél, váljék kedves egészségedre. Egyszerű recept, kevés hozzávalóval.... ki kell hogy próbáljam kicsit a diétámhoz igazítva. Köszönöm!

Éva írta...

Gizi nagyon szépen köszönöm! Sok sikert és váljon egészségetekre!

teller-cake írta...

Nagyon szépek lettek, igazán! <3

Éva írta...

teller-cake köszönöm!

Vera írta...

Nagyon guszta!Előbb utóbb ezt is kipróbálom!

Éva írta...

Vera köszi, nagyon jó a tésztája bármilyen töltelékkel finom lehet. Sok sikert, váljon egészségetekre!