2012. augusztus 28., kedd

Aszalt szilvás nyársak

Napilapban találtam ezt a receptet és mivel nagyon szeretjük a csirkemájat gondoltam kipróbálom.
Hozzávalók: 5 db csirkemáj, 10 dkg. bacon szalonna,  kb.12 szem aszalt szilva , 3 ek. olaj, őrölt bors.
Elkészítése: A májat hártyáitól megtisztítottam ketté vettem leöblítettem majd megtöröltem szárazra. A bacont is kettévágtam és a darabka májakat ebbe beletekertem és kissé beborsoztam. A szilvát edénybe pakoltam annyi vizet öntöttem rá hogy ellepje  és felforraltam majd leöntöttem  a levét hagytam kihűlni a szilvát. Ezután kis pálcikákra felhúztam a bacon szalonnába tekert májat  a szilvával felváltva. Egy nagyobb edénybe öntöttem az olajat felforrósítottam és ebbe pakoltam bele a nyársakat. Lefedtem majd időnként  óvatosan a fedőt levéve megforgattam hogy minden oldala süljön. Kevés sült krumplival  és uborkával ettük. Nagyon finom!  
                                 Jó étvágyat!                                              

8 megjegyzés:

Hankka írta...

Nagyon ötletes, a hozzávalókat elnézve csakis finom lehet! :)

Nagymamis írta...

Aszalt szilvát szalonnába tekerve, grillezve már ettem. Az nagyon finom volt......májjal kombinálva "mennyei lehet"! Nagyon ügyes vagy.....viszem az ötletet.

Gerdi írta...

A baconos csirkemáj nagyon fincsi, aszalt szilvával megbolondítva pedig... felséges lehet!

Éva írta...

hankka: Most csináltam ezt először, de nagyon finom!
Nagymamis:Örülök hogy tetszik!
Gerdi: Ilyen összetételben most ettem először, de nem utoljára! Finom!!

Katalin írta...

Még nem ettem ilyet, de nagyon jól hangzik!

Éva írta...

Katalin: Nagyon finom!

Roza írta...

Én most találtam rá erre a finomságra, de a receptet máris vittem!:)

Éva írta...

Roza: Nem fogod megbánni ha kipróbálod mert nagyon finom. Egészségetekre!