2018. július 22., vasárnap

Kakaós tekercs

Hozzávalók:  25 dkg liszt, 1,5-2 dkg friss élesztő, 2,5 dkg olvasztott margarin, 1 db tojás sárgája, csipet só, 1,5 dl langyos tej, 1,5 evőkanál cukor, töltelékhez: 2-3 dkg margarin, 1,5 evőkanál kakaópor, fél mokkáskanál őrölt fahéj, 2 evőkanál porcukor, 2 teáskanál házi vaníliás cukor.
🌼
Elkészítése: Kevés langyos cukros tejbe morzsoltam az élesztőt kevés lisztet tettem hozzá és hagytam felfutni. Kimért liszthez tettem  a cukrot, csipet sót, tojás sárgáját és a felfutott élesztőt és a maradék tejjel elkezdtem dagasztani a végén beledolgoztam az olvasztott margarint is . Mikor már jól összeállt a tészta letakarva hagytam duplájára kelni. Enyhén lisztes gyúrótáblára borítottam a tésztát átgyúrtam majd kinyújtottam. Még kelt a tészta addig a töltelék hozzávalóit jól kikevertem és ezzel a krémmel kentem meg a tésztát majd szorosan feltekertem és kb. 4 cm  darabokra vágtam . Tortaforma aljába sütőpapírt tettem ebbe raktam a feldarabolt tésztát kicsit kelt még a sütőt előmelegítettem 200 C fokra.  Sütőbe pakoltam és 20' sütöttem. Mikor kihűlt akkor vettem le a tortaforma oldalát.😋
Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések: