2019. szeptember 28., szombat

Gyors somlói /sütés nélküli édesség

Napokban láttam "Juditka konyhája" bejegyzésében, kis változtatással elkészítettem én is😊
Hozzávalók:7-8 db babapiskóta, 1 cs vaníliapuding, 2 evőkanál cukor, fél liter tej, mazsola, darált dió, rumaroma, csokiszósz: 10 dkg porcukor, 1 ek kakaópor, 3 dkg vaj, rumaroma, 3 ek forró víz, tetejére: tejszínhab
🌻
Elkészítése: Babapiskótát apró darabokra tördeltem, mazsolát beáztattam rumaromás vízbe. A  pudingot szokásos módon elkészítettem.Csokiszószhoz  a hozzávalókat kikevertem. Tál aljába  kanalaztam kevés pudingot  erre pakoltam a babapiskótából majd ismét pudingot tettem rá  amit megszórtam darált dióval  mazsolával és csokival leöntöttem. Ismét egy sor piskótát raktam  és a maradék pudinggal befedtem  amire diót mazsolát és csokit öntöttem ezt borítottam be felvert tejszínhabbal  amit dióval megszórtam és csokival  díszítettem. Hűtőbe tettem és vártam  a mielőbbi falatozására😋
Jó étvágyat!

9 megjegyzés:

Anikó írta...

Ezt megcsinálom magamnak, ilyen kisadagban, mennyire szeretem :-)
Szeretek nálad kutakodni, mert mindig jó, kis adagokat találok :-)

Éva írta...

Anikó váljon egészségedre!

Katalin írta...

Ez tényleg gyorsnak tűnik, és finomnak is 😊

Lívia írta...

Nagyon ötletes összeállítás, nem olyan macerás, mint az eredeti recept. Finom lehetett. Majd én is kipróbálom.

Tiffanylda írta...

Ezt a verziót nem ismertem, édességhiányos esetekre életmentő lehet, olyan gyors!:) Köszi!

teller-cake írta...

Óh, de jól esne egy nagy tányérral... :-)

aranyos fodorka írta...

Jó ötlet, tényleg egyszerű és nyilván finom. Kisebb adagban is készíthető, gyanítom, hamarosan én is kipróbálom.

Éva írta...

Katalin köszi.
Tiffanylda pár napja már hogy áhítozom egy kis habos valamire, na ez olyan volt és finom.
teller-cake de kis mohó tetszik lenni az egész tányérral kellene?
aranyos fodorka szerintem kisebb adagba is készítheted vagy esetleg két pohárba, váljon egészségedre!

Éva írta...

Lívia hamar elkészíthető, váljon egészségetekre!