2020. július 4., szombat

Meggyes csiga🍒/tojás nélkül

Napilap receptjét teszteltem😉

Hozzávalók: tésztához: 25 dkg túró, 25 dkg liszt, 10 dkg kristálycukor, 5 evőkanál napraforgóolaj, 0,5 dl tej, 1 teáskanál sütőpor, 1 teáskanál vanília aroma, csipet só, töltelékhez: 2 marék meggy,  2-3 dkg olvasztott vaj, porcukor, őrölt fahéj
🍒
Elkészítése: Tészta hozzávalóit tálba tettem és  összegyúrtam . Lisztezett gyúródeszkán kinyújtottam 3-4 mm téglalappá majd megkentem az olvasztott vajjal beszórtam  őrölt fahéjjal és porcukorral erre pakoltam rá az előzőleg kimagozott meggyet aminek a levét kicsit kinyomtam elegyengettem és feltekertem a tésztát. Ujjnyi vastag szeletekre vágtam amit sütőpapíros tepsibe raktam  és előmelegített sütőben 180 C fokon 25 ' sütöttem.
Jó étvágyat!

4 megjegyzés:

Katalin írta...

Finom nyárias süti 😊

Éva írta...

Katalin köszi.

Lívia írta...

Nagyon finom tetszetős söti. A gyümölcsös csak jó lehet. Kipróbálom...

Éva írta...

Lívia örülök hogy tetszik, finom volt. Váljon egészségetekre!