2021. augusztus 1., vasárnap

Lekváros papucs leveles tésztával

Volt még kis üveg szilvalekvárom az előző évről, mélyhűtőben  fél csomag  leveles tészta  az idő most kedvező volt  a sütő bekapcsolására  akkor miért is hagytam volna ki  ezt a lehetőséget😊


Hozzávalók: 25 dkg leveles tészta, lekvár , 1 db tojás a tészta kenéséhez.

🌺

Elkészítése: Leveles tésztát szoba hőmérsékleten hagytam  kiengedni majd  kinyújtottam kicsit ezután négyszögekre daraboltam. Tészta közepére egy evőkanál lekvárt  tettem a  tészta egyik csücskét középre hajtottam felvert tojással kicsit lekentem majd a  vele szemközti csücsköt ráhajtottam. Sütőpapírral bélelt tepsibe raktam az elkészített tészta darabokat és lekentem tojással. Előmelegített sütőben 200 C fokon 25' sütöttem.  A kiszedett tésztákat porcukorral szórtam be😋

Jó étvágyat kívánok!

8 megjegyzés:

teller-cake írta...

Szeretem az ilyen gyors megoldásaidat, fincsi!

Katalin írta...

Nagyon kívánatosak lettek 😊.

Éva írta...

teller-cake köszönöm, gyakran én is inkább ezeket választom:)
Katalin köszönöm.

aranyos fodorka írta...

Jó, hogy kitalálta valaki ezt a gyors leveles-tésztát, megkönnyíti a háziasszony életét, ha nagyhirtelen valamit sütni akar. A szilvalekvár jó választás volt, gondolom, kicsit szilárdabb, mint úgy általában a lekvárok. Én ebből a tésztából sajttal jól megszórt rudacskákat is szoktam sütni...

Éva írta...

aranyos fodorka áldom az eszét annak aki kitalálta ezt a tésztát, gyorsan elkészíthető vele és annyiféle süteményt lehet belőle csinálni. Sajtosat is szoktam, a lekvár még a saját főztöm de sajnos már igencsak fogytán van:)

Tiffanylda írta...

Nincs is ennél jobb! Akkor készítem, ha sietni kell. Gyorsan, finomat.:)

Gerdi írta...

A bolti leveles tésztát bizony én sem vetem meg. Gyorsan készíthetünk belőle finomat! Jól néznek ki a papucskáid, a szilvalekvár pedig a legjobb töltelék.

Éva írta...

Tiffanylda általában nálunk is akkor kerül sorra:)
Gerdi köszi :)