2022. április 19., kedd

Kávés-csokis keksz

 Nagyon hamar elkészítettem Gerdi  kávés kekszét   kevesebb mennyiségből és abból az alapanyagból ami nálam megtalálható volt😉 


Hozzávalók: 20 dkg liszt, 9 dkg porcukor, 1 tk. sütőpor, 1 cs. vaníliás cukor,  1 db tojás, fél teáskanál őrölt kávé , 2 tk nescafé+ 1 tk completa, 10 dkg puha margarin, 3 dkg apróra tördelt étcsokoládé.

🌷

Elkészítése: Lisztet a porcukorral összekevertem   a margarinnal összemorzsoltam a többi hozzávalókat hozzátettem és sima tésztának összegyúrtam.  A tésztából kis golyókat formáltam kissé lenyomtam és sütőpapírral bélelt  tepsibe raktam egymástól kicsit távolabb. Előmelegített sütőben 180 C fokon 15' sütöttem.  Ebből a mennyiségből 25 db lett  ami  nagyon finom!

Jó étvágyat kívánok!

4 megjegyzés:

Katalin írta...

Remélem kellemesen telt a húsvét családod körében, és volt sok locsoló, sonka, tojás, és egyéb finomságok! Ez a keksz is biztosan nagyon finom volt!

Éva írta...

Köszi Katalin kellemesen eltelt az ünnep csak a családtagok locsoltak, így van ez már jó pár éve. A keksz még az ünnepek előtti időszakban készült finom volt.

teller-cake írta...

Erre én is nagyon készülök, nagyon szépek lettek nálad!

Éva írta...

teller-cake köszönöm és nagyon finom volt!