2020. április 25., szombat

Sütés nélküli almatorta

Kicsit kényeztettem magunkat mikor elkészítettem a hétvégére ezt az édességet. A talált recept csökkentett mennyiségéből készítettem 18 cm átmérőjű tortaformában.😉

Hozzávalók: 1/2 kg alma, 1 cs vaníliapuding, babapiskóta, 3,5 dl víz, ízlés szerinti mennyiségben : cukor és őrölt fahéj, kevés citromlé, tetejére felvert tejszínhab és tortadara.
🌺
Elkészítése: Almát megpucoltam és lereszeltem  edénybe tettem ráöntöttem 1 dl vizet  1 tk. citromlét, 2 evőkanál cukrot és csipet őrölt fahéjat  kevés ideig pároltam. A pudingot szintén elkevertem 2,5 dl vízzel és az almás keverékhez öntöttem amivel besűrítettem . A kapcsos tortaforma alját kivettem a peremét egy tányérba helyeztem  és az alját  kiraktam babapiskótával amire az almás pudingos krémet kanalaztam erre ismét piskótát raktam majd a maradék almás krémet kentem rá. Hűtőbe tettem kis időre. Tejszínt kemény habnak felvertem ezzel borítottam be a sütemény tetejét és beszórtam tortadarával. Hűtőbe tettem csak másnap vettem le a tortaforma kapcsos peremét😍
Jó étvágyat!
forrás:innen

3 megjegyzés:

Lívia írta...

Ez a süti nekem nagyon tetszik, mert sütés nélküli. Nem beszélve arról, hogy finom is lehet. és nagyon jól néz ki. Egyszer kipróbálom, mert a párolt almások is a kedvenceim.

Éva írta...

Lívia érdemes kipróbálnod mert valóban nagyon finom és hamar elkészül.Váljon egészségetekre.

Katalin írta...

Finom lehet, az almás sütik mindig nyerőek 😊