2011. október 12., szerda

Mézes csirkemell filé rizzsel

 Hozzávalók: Csirkemell filé , 1 fej vöröshagyma, 1 cikk fokhagyma, bors, só, 2 evőkanál méz, 2 evőkanál mustár, csípős paprika, kevés olaj és víz. Köretként  rizs.
Elkészítése: A mézet és a mustárt jól  összekevertem  és a felcsíkozott csirkemell darabokat beletettem.Jól  átforgattam a szószban . Kevés olajat megforrósítottam amibe a kockára felvagdalt vöröshagymát kissé megdinszteltem erre öntöttem rá a húst  megborsoztam megsóztam  kevés csípős paprikát tettem hozzá és kevés víz hozzáadása után kicsit főztem.  Mikor a levét már jól elfőtte levettem a lángról és volt itthon kevés ananász konzervem azt tettem hozzá. Jól átforgattam .
A rizst kevés olajon megpirítottam és felöntöttem vízzel amibe kevés ételízesítőt szórtam mikor kezdett főni  lezártam alatta a lángot és lefedve hagytam  hogy megpuhuljon a rizs. Nagyon ízletes finom ebéd volt!
Jó étvágyat!
                                                                                              

14 megjegyzés:

Bors and Pepper írta...

Hm, ez biztos fincsi volt!

Okki írta...

Szívesen ebédeltem volna nálatok. Nagyon finom! :)

Tiffanylda írta...

Megyek és megfőzöm!:) A férjem csak este jön ma haza, meglepem az újdonságoddal!:) Köszi!

Ani írta...

Ezt én is nagyon szeretem, és szoktam is készíteni, annyi különbséggel, hogy mézes-mustárosnak hívom, és először csak a mézet teszem rá a kissé megblansírozott mellre, rákaramellizálom, aztán jöhet a többi!))

Éva írta...

Bors and Pepper: Finom volt valóban!
Okki: Miért nem jöttél?
Tiffanylda: Remélem ízleni fog Nektek is?
Teakert: Biztosan finom úgy is!

Mrita írta...

Én is szívesen ebédeltem volna Nálad.

trollanyu írta...

Egy kicsit másképpen, de én is gyakran készítem, nagyon finom:) A flrjednek is ízlett?

Tiffanylda írta...

Éva, elkészült a recepted és nagyon-nagyon fincsi!!! Megmutathatom a blogomban?

Csilla írta...

Látom sorra került a mézes husi is. :)))
Ugye, milyen finom? :)

Éva írta...

Mrita: Mondtam már csak szóljál és terítek!
Trollanyu: A férjem inkább az előző napi paprikáskrumplit ette meg, nem nagyon szereti a csirkemell filét és a rizst sem!
Tiffanylda: Örülök hogy megcsináltad és ízlett nyugodtan tedd a blogodba.
Csilla: Nagyon fincsi lett!

Petra írta...

Nagyon szeretjük a mézes-mustáros húst és a szószt is. Tényleg nagyon könnyen el lehet készíteni.
Nagyon guszta lett! :)))

Éva írta...

Petra: Köszi! Valóban egyszerű !
Bianka: Nagyon finom volt!

Vicuska írta...

Szeretem az egyszerűen elkészíthető, finom ételeidet! :)

Éva írta...

Vicuska: Köszi!