2012. február 24., péntek

Rántott- csirkeszárny hagymáskrumplival

Hozzávalók:6 db csirkeszárny, 2 db tojás, liszt, só, prézli, olaj/ krumpli, zsír, hagyma/
Elkészítése: A csirkeszárnyat  megtisztítom a szárnyak hegyét levágom és összehajtom, kicsit legalább 10' főzni szoktam mielőtt bepanírozom.  Szokásos módon  panírozás után forró olajban kisütöm. Hagymás krumplit csináltam hozzá. Héjában megfőzöm a krumplit enyhén sós vízben majd megpucolom és összetöröm,  zsírt forrósítok amiben 1 kisebb fej hagymát felkockázva megdinsztelem és az összetört krumplira öntöm és    elvegyítem benne.
                                      Jó étvágyat!                                        

9 megjegyzés:

Roza írta...

Éva, szép lett a csirkeszárny:)

Szeretnék segíteni a kép feltevésében és feliratozásában, megkeresem az email-címedet és megírom.

Ibcsi írta...

Nagyon szeretem, régen sütöttem már, köszönöm az ötletet !!

Gizi írta...

Nagyon finomat főztél!! Csirkeszárny már jó régen volt, jó hogy eszembe juttattad. A hagymáskrumpli nálunk is nagy kedvenc.

trollanyu írta...

A csirkeszárnyat mi is szeretjük, de leginkább ropogósra sütve:) De ez is nagyon finom, főleg hagymás törtkrumplival:)

Seffer Lilla írta...

Nagyon guszta...:) A hagymás krumpli nagy kedvenc...:)

Gerdi írta...

De rég ettünk csirkeszárnyat! Olyan guszta, megkívántam:-)
Ezt a fajta krumplit nagyon szeretjük. Én még pirospaprikát szoktam tenni hozzá.

Éva írta...

Roza: Köszi! Tanulmányoztam amit írtál köszi!
Ibcsi: Itt az alkalom hogy hétvégén süssél!
Gizi: Köszi! Örülök mikor emlékeztető kaját csinálok !
trollanyu:Ez is ropogott, csak lehet hogy még tovább piríthatta volna?:)
Lilla: Köszi!
Gerdi: Köszi! Van mikor én is teszek rá egy kis pirospaprikát, de most ilyen lett!

Panna írta...

A hagymás krumpli nálunk is nagy kedvenc ;) Finomat készítettél!

Éva írta...

Panna: Köszi!