2012. május 29., kedd

Díjakat kaptam !

Roza  és Maria   is meglepett   ezzel a kedves díjjal amit nagyon szépen köszönök !
 A díjjal járó feladatok  ami általában szokott lenni: köszönd meg és linkkeld be akitől kaptad  a díjat,   4 blognak add tovább akiknél  szívesen  írsz kommenteket és végül 2 olyan blognak add tovább akiknél még nem vagy rendszeres  blogkövető! Természetesen  a díjról értesíteni kell az ajándékozottat!
Nagyon örülök minden díjnak mert olyankor mindíg úgy érzem hogy akitől kaptam  az valamiért mégis csak engem választott a sok jó és érdekes  blog közül és ez nagyon jó érzés! Volt szerencsém már ezt a díjat megkapni  ezért most  csak  két kedves  blogtulajt   szeretnék megajándékozni.
Fogadjátok sok szeretettel: Dominika és  Márti !
Az én szokásom a blogkövetésben: azokat szoktam olvasni általában akik engem  bejelőltek és én is visszajelölöm , vagy olyanokat akiket párszór meglátogattam bejelentkeztem de ők vissza nem jelöltek. Így olyan blogot nem olvasok ahol  nem vagyok  blogkövető. Nagyon sok blogot  szívesen megajándékoznék ezzel a díjjal, de mivel elzárkóznak  a díjtól  így nem akarok tolakodó lenni  !
                                                                     * * * * * * *    
Mai napon még egy  kedves díjat is kaptam ezt  Csóti Henitől    amit nagyon szépen köszönök !
Most  ezzel a díjjal kapcsolatban is  elszeretném mondani hogy többször megkaptam  amit továbbítottam, sokszor 7 dolgot elmondtam már  magamról !Most ne haragudjál   inkább ezt a díjat mindenkinek  felajánlom akihez még nem jutott el és  úgy gondolja  hogy szívesen elfogadja!                                                                                                                        

3 megjegyzés:

Seffer Lilla írta...

Gratulálok a díjhoz!

Dominika írta...

Éva, köszönöm szépen! Már gondolkodok is, kinek guríthatom tovább! :-)

Éva írta...

Lilla: Köszönöm!
Dominika: Örülök hogy adhattam!