2023. február 20., hétfő

Egyedül maradtam


 Fájó szívvel gondolok férjemre, nyugodjál békében!

33 megjegyzés:

Natcsi írta...

Őszinte részvétem! 😥

Ági írta...

Jaj, rettentően sajnálom, őszinte részvétet kívánok az egész Családnak!
:-(

Katalin írta...

Kedves Éva, fogadd őszinte részvétem! Sajnálattal olvastam a szomorú hírt, nem gondoltam, hogy ilyen súlyos a férjed állapota...
Sok erőt kívánok a nehéz napokra Neked és családodnak!

Gizi írta...

Drága Éva! Fogad őszinte részvétemet. Nagyon sajnálom a kedves férjedet, úgy bíztam benne hogy felépül, és újra minden a régi lesz, és élhetitek tovább a megszokott napjaitokat.Sok erőt és kitartást kívánok Neked. Szeretettel ölellek.

leda írta...

Ó, a szívem szorul el! :( Annyira sajnálom! Fogadd őszinte részvétem!

Erika írta...

Nagyon sajnálom Évike!
Fogadd őszinte részvétem!

Andrea írta...

Éva nagyon sajnálom, hogy egyedül maradtál, fogadd - ismeretlenül is - részvétem!(((

Ani írta...

Drága Éva! Őszinte együttérzésemet szeretném kifejezni a gyászodban. Megrendülten olvastam a szomorú hírt.Sok erőt kívánok neked a következő napokra és a továbbiakra is. Szeretettel gondolok rád.

Jutka írta...

Kedves Éva! Fogadd őszinte részvétem!

GyongyviragKata írta...

Kedves Eva!
Ismeretlenul is fajo szivvel gondolok Rad!
Erre a fajdalomra nincsenek megfelelo szavak,
el sem tudom kepzelni mit erezhetsz most.
Nyugodjon bekeben!

Évi - Ízek és utazások írta...

Kedves Éva! Fogadd őszinte részvétem. Sokat gondoltam Rátok az elmúlt napokban. Szomorúan olvastam a hírt. Vigasztalódást kívánok Neked és családodnak!

majnek bálintné írta...

Éva kedves, fogadd őszinte részvétemet!

fenci írta...

Fogadd őszinte részvétem! Vigasztalódást kivánok!

Vera írta...

Nagyon sajnálom! Őszinte részvétem!

Okki írta...

Kedves Éva, fogadd őszinte részvétem! Nagyon sajnálom! :(
Sok erőt kívánok neked és az egész családnak! Gondolok rátok.
Iza (Okki, abroszra-valo)

Aloha írta...

Nagyon sajnálom Kedves Éva!
Fogadd őszinte részvétem! Nyugodjon békében kedves férjed, sok erőt kívánok az elkövetkező nehéz napokhoz! ♥

Unknown írta...

Őszinte részvétem, Éva.

Nea írta...

Drága Éva!

Nagyot dobbant a szívem, mikor megláttam a bejegyzést. Fogadd őszinte részvétem, nagyon sajnálom, ami történt. Sok erőt kívánok a gyász feldolgozásához.

Gerdi írta...

Kimondhatatlanul sajnálom... Fogadd őszinte részvétem! Nem gondoltam, hogy ilyen rossz hír fogad, belépve a blogvilágba. Sok erőt kívánok Neked!

VToncsi írta...

Fogadd őszinte részvétem, így ismeretlenül is. Vigasztalódást kívánok az egész családnak.
VToncsi

Juci írta...

Drága Éva! Végtelenül sajnálom , fogadd őszinte részvétem...Istenem, nem találok szavakat...

csippcsupp írta...

Őszinte részvétem, Éva.

aranyos fodorka írta...

Gondolatban veled vagyok, bár tudom, ez nem sokat jelent…Erőt kívánok az elkövetkezendő időre – mert egyedül nagyon nehéz, még akkor is, ha vannak körülötted családtagok. Kérlek, írd tovább a blogodat, sokan várunk !

Unknown írta...

Nagyon sajnálom a Férjét !Őszinte részvétem. Nyugodjon békében ! Üdv.. Pálinkó Lajosné.

Rozi írta...

Drága Éva!
Szomorúan olvasom férjed elvesztését, fogadd őszinte részvétem!
Sok erőt, kitartást kívánok a nehéz idők elviseléséhez!
Férjednek adjon a jó Isten csendes nyugodalmat!

Tiffanylda írta...

Őszinte együttérzésem, drága Éva! Ilyen hírre, nincs jó válasz. Szomorúságod enyhítse, hogy odaát már nem fáj semmi... Nehéz lesz megszokni a megszokhatatlant, ehhez kívánok sok-sok erőt, mielőbbi lelki békét neked és családodnak! Ölellek szeretettel.

Kánya Andrea írta...

Nagyon sajnálom!

teller-cake írta...

Őszinte részvétem drága Éva...

Éva írta...

Mindenkinek nagyon szépen köszönöm !

marisz57 írta...


Kedves Éva! Megrendülten olvasom a férjed halálhírét!
Őszinte együttérzésemet fejezem ki neked és a gyerekeiteknek, unokáitoknak az Ő elvesztése miatt. :/
Emléke legyen áldott!

Marisz

Éva írta...

Marisz nagyon szépen köszönöm!

Fáni írta...



Kedves Éva!

Mostanában nem jártam a blogos oldalamon, így nagyon megrendültem, amikor megláttam a bejegyzésedet.
Ismeretlenül is bíztam férjed felépülésében.
Fogadd őszinte részvétem.

Éva írta...

Fáni nagyon szépen köszönöm!