2013. július 11., csütörtök

Sárgabarackos pohárkrém

                                                                             
Hozzávalók: 2,5 dl tej, 1/2 cs. vaníliapuding, 2 ek. cukor, 3 darab sárgabarack , 1 dl tejszín, darált keksz/nekem most amoretto volt/,főzött  feketekávé sz.sz.
Elkészítése:  A kekszet ledaráltam és  lefőzött feketekávét tettem hozzá csak  annyit hogy összeálljon  kanalazni lehessen. A pudingot a szokásos módon elkészítettem mikor kihűlt a felvert tejszínből tettem egy kanállal hozzá  és az egyik barackot felkockázva majd az egészet óvatosan összekevertem. A poharakba kanalaztam a keksz masszából rá a barackos pudingot  és erre még egy pár kiskanál keksz  és a maradék puding majd a tetejére a tejszín és a cikkekre vágott barack. Kevés színes cukrot szórtam még a tetejére. és betettem a hűtőbe!
Jó étvágyat!

14 megjegyzés:

Dominika írta...

Éva, ez valami álom!!! Nagyon jól néz ki!

teller-cake írta...

Nagyon dekoratív! Hamar elpusztítanám...;-)

Erika írta...

De megennék most egy pohárral. :)

Katalin írta...

Guszták a poharaid, jól esne most belőle egy-két kanálkával :)

Györgyi írta...

Nagyon guszta lett :))

Jámborné Budai Mónika írta...

Nagyon guszta:))

Hankka írta...

Ha esetleg, netántán, valami csoda folytán lenne még egy pohárkával, nagyon szívesen fogadnám! :)))

Évi - Ízek és utazások írta...

Nagyon jól néz ki. Szívesen megkóstolnám én is.

Adél írta...

Ez egy finom édesség, nagyon mutatós!

Tiffanylda írta...

Juj, de izgalmas!... Szívesen megkóstolnám!:)

Márti írta...

Az amarettóval jobban is tetszik! már kiagyaltam, hogy az én poharas desszertem mi lesz, remélem még ma sikerül megvalósítani!

Okki írta...

Nagyon finomnak hangzik és guszta is. :)

Gerdi írta...

Mi meg megettük a sárgabarackot úgy, ahogy volt! Annyira szeretem, meg a gyerekek is rájártak, hát nem volt szívem elrejteni, hogy ilyen-olyan édesség váljon belőle:-)

Éva írta...

Lányok-asszonyok: örülök hogy tetszik és ha még tudnátok hogy mennyire finom?:-)) Gerdi szerintem ha nagyobb mennyiséghez jutnék én is biztos megenném az egészet úgy natur!