2015. március 9., hétfő

Tehéntúrós csiga

 Martinellitől jegyeztem elő  kipróbálásra  ezt a süteményt, mivel sütőporos  a tésztája ezért  sokkal könnyebb a gyomornak !(Ezt már tapasztalatból tudom!)

Hozzávalók:
tésztához:
20 dkg. tehéntúró
6 ek. olaj
6 ek. tej
14 dkg cukor
30 dkg liszt
1 citrom reszelt héja
1 cs.sütőpor
töltelék: lekvár
Elkészítése:A tésztához valókból tésztát gyúrtam amit hűtőbe tettem 1 órára. Mikor letelt az idő  kinyújtottam a tésztát 40x40 cm  nagyságúra  megkentem lekvárral /fahéjas almadzsem/  volt megmaradva egy maroknyi darált dióm azt rászórtam és feltekertem  ezután ismét hűtőbe tettem 3/4 órára.  Hűtőből mikor kivettem felszeleteltem  és sütőpapírral bélelt tepsibe pakoltam egymástól távolabb és előmelegített sütőben 200 fokon 20' sütöttem. Nagyon finom, természetesen bármilyen töltelékkel készíthető!
Jó étvágyat!

5 megjegyzés:

Marti M írta...

Szépek lettek, remélem ízlett is :)

Katalin írta...

De finom lehet! A túrót és a lekvárt szeretem együtt :-)

teller-cake írta...

Micsoda nagyszerű ötlet egy könnyű uzsonnára. Tesztelem is a kóstolóbrigádomon! :-))

Vicuska írta...

De jónak tűnik!!!

Éva írta...

Marti M köszi a receptet nagyon finom volt!
Katalin köszi!
teller-cake örülök hogy tetszik, egészségetekre!
Vicuska köszi!