2013. június 14., péntek

Ribizli fagyi házilag

                                                                             
Hozzávalók:   20 dkg. tisztított ribizli/ a szárát a ribizlinek villa segítségével szoktam lehúzni/, 2 ek. porcukor, 1 dl tejszín.  Eperfagyit már készítettem  az is nagyon finom !
Elkészítése: A letisztított ribizlire tettem a porcukrot kicsit elkevertem és a mélyhűtőbe  pakoltam egy zárt dobozba( 2-3 órára) de legjobb egy éjszakára. Másnap mixerbe tettem ráöntöttem a tejszínt és  pépesítettem. Akár rögtön lehet fogyasztani!😋
Ui: Ezeket a finom gyümölcsös fagylaltokat legjobb csak tejszín nélkül kevés egészben hagyott gyümölcsöt rászórva kanalazni!
Jó étvágyat!

6 megjegyzés:

Márti írta...

Isteni! Nagyon szeretem a ribizlit,főleg a feketét,amit viszont nagyon ritkán kapni.

trollanyu írta...

Nagyon szép a színe:) Hát itt van már a fagyi szezon, én is gyártom őket sorjában:) Szép hétvégét kívánok:)

Kati írta...

Imádom a ribizlit:) Fincsi lehet:)

Gerdi írta...

Ilyen egyszerű? Már holnap nekiállok!

Éva írta...

Márti akkor ezt feltétlenül próbáld ki mert nagyon finom!
trollanyu köszi, most nekem is adódik gyümölcs és gyorsan elkészítem.Köszönöm viszont kívánok kellemes hétvégét nektek is!
Kati az imádatoddal nem vagy egyedül mert én is nagyon szeretem.
Gerdi könnyen elkészíthető és majd meglátod mennyire finom!

Gabriella írta...

Ribizli...!! Mennyire szeretem, mégis olyan rég ettem... kár, hogy nincs ribizlibokrunk. Tele van gyümölccsel a kertünk, csak épp ez nincs. De helyünk még van, úgyhogy ami késik, nem múlik.
A fagylaltod igazán jól esne most. :P