2016. augusztus 26., péntek

Szilveszter sütemény ismét

Pár évvel ezelőtt  sütöttem először ezt a süteményt. Most hogy ismét elkészítettem csak azért mutatom meg hogy bár a recept ugyanaz csupán kisebb formával szaggattam és mennyivel másabbat mutat./nekem legalábbis úgy tűnik/
                                                                           
Hozzávalók:  25 dkg liszt,12,5 dkg cukor, 2 teáskanál sütőpor, 10 dkg zsír, 1 db tojás, 1/2 cs vaníliacukor, + 1 evőkanál kakaópor.Bármilyen lekvár a töltéshez
😊
Elkészítése: A tészta hozzávalóiból /kakaópor kivételével tésztát gyúrtam, ha szükséges 1-2 evőkanál tejet lehet tenni hozzá. Az összegyúrt tésztát kétfelé vettem  és az egyik felébe belegyúrtam a kakaóport.  A tésztát egyenként kinyújtottam  és kispohárral kiszaggattam . A világos korongokra cukrot szórtam/ kevés barna cukrom volt itthon azzal szórtam be/sima kristálycukor is megfelel. Zsírral kikent tepsire raktam és előmelegített sütőben 180 fokon 13-15' alatt megsül. Mikor kihűlt  a barna tésztát sárgabaracklekvárral megkentem és rátettem a világos tésztát.Könnyen elkészíthető és nagyon finom sütemény!
Megkínálhatlak?

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Igen kérek szépen! Ó és látom, hogy zsírral készül, így sokkal finomabb is, meg omlósabb❤️
Évi ez ugye eláll fémdobozban ?

Éva írta...

Emőke örülök hogy felkeltette érdeklődésedet. Nagyon finom omlós, fémdobozban tárolható és ha nem sűrűn nyitogatod sokáig is:-))