2018. május 23., szerda

Keksztekercs/ sütés nélkül

Szeretem a sütés nélküli édességeket, keksztekercsből is többfélét kipróbáltam már eddig is. Most abból készült  ami éppen volt  itthon mindenből egy kicsike  így lett egy egész finomság  !
🌼
Hozzávalók: 25 dkg darált háztartási keksz, 2 teáskanál házi vaníliás porcukor, 2 teáskanál kakaópor, 1 mokkáskanál őrölt fahéj,  maroknyi darált dió, 1 dl lefőzött fekete kávé, vegyes lekvár 2-3 evőkanál, töltelék: 8 dkg porcukor, 8 dkg margarin fél citrom reszelt héja  pár csepp citromlé, külsőleg kevés kókuszreszelék
Elkészítése: Kekszes rész hozzávalóit összegyúrtam lekvár milyensége és mennyisége függ attól hogy mi van éppen itthon és mennyi szükséges ahhoz hogy nem túl lágy de nyújtható legyen a massza.Két fólia közt kinyújtottam  majd a tölteléket amit előzőleg kikevertem rákentem a kekszes alapra és feltekertem külsőleg kókuszreszelékkel szórtam be  fóliába csomagolva  hűtőben pihentettem csak ezután szeleteltem.
Jó étvágyat !

Nincsenek megjegyzések: