2018. június 9., szombat

Meggyes-csokis muffin🍒

Kis változtatással  készítettem  a talált recept alapján!

Hozzávalók: 15 dkg liszt, 3 evőkanál cukor, 10 dkg margarin, 1 db tojás, 1 dl tej, 2 teáskanál sütőpor, 5 dkg darabolt étcsokoládé, 20 dkg magozott meggy, 1 tk házi cappuccino por.
🍒
Elkészítése: Az elkészítése nagyon egyszerű hozzávalókat a csoki és megy kivételével összekevertem  végén kevertem a masszához a csokit és meggyet majd a formákba kanalaztam./ 12 db / Előmelegített sütőben 190 C fokon 25' sütöttem.
Jó étvágyat!

Recept forrása:innen 
Ui: Nagyon finom a muffin, de szerintem vagy kevesebb margarint teszek bele legközelebb vagy kicsit több lisztet.

2 megjegyzés:

marisz57 írta...

Egy két szóból elkészül, és finom! Szeretm a gyümölcsös muffinokat, csokival meg pláne! :)

Éva írta...

marisz57 köszi!