2021. augusztus 8., vasárnap

Sütőben sült csirkemájas töltelék

A tölteléket nagyon szeretjük akár levesbe főzöm, vagy töltött húsnak esetleg a jó régi anyum által kitalált majd én is  gyakran  készített hamis fasírt változatában . A máj szintén egy kedvelt ételünk de eddig csak levesbe készített töltelékbe tettem, most itt az  ideje  hogy  elkészítsem  ezt a változatát is😊


Hozzávalók: 3 db csirkemáj, 2 db  áztatott zsemle, 2 db tojás, 1 csokor apróra vágott petrezselyem, kisebb darab vöröshagyma, fűszerek: só, őrölt bors,  majoránna, piros paprika, -ezek mennyisége ízléstől függ.

🌼

Elkészítése: A májat kés vastagabb fokával elkapartam, az áztatott zsemléhez tettem. Vöröshagymát apróra vágtam és zsíron megdinszteltem ezt is a májhoz tettem majd az apróra vágott petrezselymet, tojást és a fűszereket hozzátéve  a masszát összedolgoztam. Kisebb  és keskenyebb sütőformát zsírral kikentem  kevés zsemlemorzsával szórtam be és ebbe tettem bele a  masszát  tetejére kevés zsírt tettem és fóliával letakarva  sütőbe tettem ahol 180  C fokon kb. 40' sütöttem  levettem a fóliát és még 10' hagytam sülni.  Mikor kicsit hűlt sütőformából kiszedtem és szeleteltem,  krumplipürével és tejfölös uborkasalátával nagyon finom ebédünk volt belőle!

Jó étvágyat kívánok!

2 megjegyzés:

Katalin írta...

Nagyon finom lehetett, a csirkemájat mi is nagyon szeretjük, minden formájában 😃.

Éva írta...

Köszönöm Katalin finom volt, a csirkemáj nekünk is kedvencünk:)