2018. június 18., hétfő

Szalalkális sajtos rúd

Hozzávalók: /fél adag amiből nálam készült ezt írom le/ 250 g liszt, 7,5 g szalalkáli, másfél kávéskanál só, 100 g reszelt trappista sajt, 125 g margarin,  1 db tojássárgája, 80 g tejföl, tészta tetejére: 75 g reszelt sajt, 1 tojásfehérje.
🌼
Elkészítése: Kimért liszthez tettem a sót reszelt sajtot összevegyítettem  ezután a margarint belemorzsoltam. A tejfölbe tettem a szalalkálit elkevertem  és a lisztes keverékhez öntöttem a tojássárgájával együtt és jól összegyúrtam a tésztát. Enyhén lisztes gyúrótáblán ujjnyi vékonyra nyújtottam tojásfehérjével lekentem és rászórtam a reszelt sajtot  ezután derelyevágóval felszeleteltem és sütőpapírral bélelt tepsibe raktam. Előmelegített sütőben 180 C fokon 20' sütöttem.(Tányéron csak mutatóba hoztam, lett belőle bőven!)
Jó étvágyat!
forrás:innen

2 megjegyzés:

Katalin írta...

De jó kis ropogtatni való :-)

Éva írta...

Katalin köszi!