2018. július 12., csütörtök

Petrezselyem mártás

Szomszédasszonyom megajándékozott  nem kevés petrezselyem zöldjével. Szeretem az illatát és az ízét,  általában ezekből a frissekből szoktam  fagyasztani is a  téli napokra  /tisztítom-mosom kicsit száradni hagyom és zacskóba pakolom/. Gondoltam kipróbálom ezt a mártást mert ilyen friss hozzávaló ritkán adatik:-)) A recept: innen

Hozzávalók: nagy csokor petrezselyem, 1 evőkanál liszt, 1 gerezd fokhagyma, 1 evőkanál vaj, 2,5 dl tej, só, reszelt  szerecsendió, csipet cukor,

Elkészítése: Petrezselymet megmostam lecsepegtettem apróra daraboltam, fokhagymát tisztítás után szintén apróra vágtam. Vajat forrósítottam beletettem a fokhagymát  rátettem a petrezselymet  kicsit dinszteltem majd a lisztet is hozzátettem átforgattam ezután felöntöttem a tejjel fűszereztem sóval és szerecsendióval összefőztem a végén csipet cukrot kevertem bele.😋
Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések: