2016. május 4., szerda

Sajtos zellerropogós

Juditka  konyhájában találtam ezt  a finomságot ! Korábban már zellert rántottam az is nagyon ízlett, gondoltam ez is csakis finom lehet:)
                                                                        
Hozzávalók:(mennyiséget feleztem azt írom le): kisebb zellergumó, 6 dkg reszelt sajt, 1 db tojás, 2 evőkanál tej, 2 evőkanál liszt, összevágott metélőhagyma, őrölt bors, só.  
🌸
Elkészítése: Zellert  megtisztítottam és lereszeltem hozzátettem a sajtot és a többi hozzávalóval együtt összekevertem. 10' pihentettem  majd olajat forrósítottam amibe kanál segítségével  adagoltam a masszából  kicsit ellapítottam és mindkét oldalát megsütöttem. Papírtörlőre szedtem ki  2-3 evőkanál tejfölbe tettem fél gerezd lereszelt fokhagymát  összekevertem és ebből mártogattam  a kisült ropogóshoz! Nagyon finom!
Jó étvágyat kívánok !

4 megjegyzés:

Katalin írta...

Ez tényleg csak finom lehet!

Timi írta...

Pont ma néztem az Aldiban zellert, de aztán mégse vettem.. pedig ezt jó lenne kipróbálni! A rántott zellert nagyon szereti a család és biztos vagyok benne, hogy ez a zellerrpogós is fincsi lehet!

ancsapancsa írta...

Kipróbálom paleósítva.

Éva írta...

Katalin valóban nagyon finom!
Timi emlékezetem szerint már voltál így egyszer valami mással is . Majd veszel és kipróbálod legközelebb mert nagyon finom!
ancsapancsa kíváncsi vagyok milyen lesz? Egészségedre!