2018. november 10., szombat

Márton napi fahéjas puszedli

Családban két Márton is volt de különösebb hagyományát az étkezésekben  nem tapasztaltam😊
Hozzávalók:30 dkg liszt, 1 mk. őrölt fahéj, 1 tk.  szalalkáli, 1 db tojás, 1 tk. vaníliacukor, 2 dkg étcsokoládé reszelve, 10 dkg cukor, 13 dkg margarin, 2 evőkanál tejföl.

Elkészítése: Margarint összemorzsoltam a liszttel , szalalkálit elkevertem a tejfölbe és a liszthez tettem a többi hozzávalóval együtt és összegyúrtam a tésztát.  Diónyi gömböket formáltam a tésztából /tetejét kicsit lenyomtam / és sütőpapírral bélelt tepsibe raktam , előmelegített sütőben 200 C fokon 12' megsütöttem.Mikor kihűlt olvasztott csokoládét csurgattam rá és díszítettem./Ebből a mennyiségből 31 db lett/😋

forrás:innen 
Jó étvágyat!

4 megjegyzés:

Katalin írta...

Én is nagyon szeretem a fahéjas sütiket, úgyhogy ez is nagyon finom lehet! Jó Márton napozást! :-)

Éva írta...

Katalin köszi!

undercover írta...

Ezt most sütöm, Éva, tejföl nélkül, tejfehérje allergia miatt. Így is isteni finom. Én sima szögletes kekszeket gyártottam belőle, fékeznem kell magamat, hogy ne faljam fel a féltepsit azonnal.
Köszi a receptet, nagyon-nagyon finom.

Éva írta...

undercover örülök hogy ízlett váljon egészségetekre!