2019. március 23., szombat

Csibék tojásban

Egy hasonló már van a blogomon, most ismét tettem egy próbát  még az ünnepek előtt🐇
Hozzávalók:/próbaként/ csak 3 db főtt tojás, kevés reszelt sajt, fűszerek só, őrölt bors, majonéz, mustár. szemes bors, sárgarépa/fűszerezés ízlés szerinti mennyiségben/
Elkészítése: Főtt tojást  megpucoltam alját kicsit levágtam hogy megtudjon állni, tojássárgáját kiszedtem a sajttal és a fűszerekkel kikevertem és visszatöltöttem a tojás aljába aminek a szélét kicsit cikkezve körbe vágtam. Végül a kalapot és a többi kellékeket rápakoltam.( Kicsit mókásak lettek de a következő adag  jobban sikerül majd)😍
Sok sikert  az elkészítéséhez!
forrás: innen

3 megjegyzés:

Ani írta...

Nagyon édesek! Bár sósak. :)

Katalin írta...

Nagyon aranyosak lettek! Egyszer én is csináltam hasonlókat. Ahol kisgyerekek vannak, ott érdemes dekorálni vele a húsvéti tálat. De ahol csak nagyobb gyerekek vagy felnőttek vannak, ott is :-)

Éva írta...

Ani köszi:)
Katalin az előzőt amit készítettem éppen nálad láttam akkor készítettem először ilyet csibét.Köszi:)