2019. június 2., vasárnap

Kókuszos-cappuccinos kocka /sütés nélkül

Kevés  darált háztartási keksz és a már meglévő receptjeim
módosításával készült:)😉

Hozzávalók: alaphoz:16 dkg darált háztartási keksz, 1,5 ek kakaópor, kevés rumaroma, 1 tk. vaníliacukor, 4 dkg margarin, kb. 1 dl főtt lehűtött tej, krémhez: 10 dkg margarin, 3 evőkanál porcukor, 1 tk  vaníliacukor,  2 ek kókuszreszelék, 1 ek házi cappuccinópor, 5 dkg étcsokoládé
🌼
Elkészítése: Az alap hozzávalóit összegyúrtam csak annyi tejre van szükség amennyitől jól összeáll a massza. Lapos műanyag dobozba fóliát tettem/azért jó ezt tenni mert könnyebb kivenni vele/ ebbe nyomkodtam bele a masszát. Krém hozzávalóit  margarin és a kétféle cukor hozzáadásával kikevertem ezután kettévettem  külön edénybe. Az egyikbe kevertem a kókuszreszeléket a másikba a cappuccinót. A kekszes alapra először  a cappuccinó krémet kentem majd a kókuszosat kevés időre hűtőbe tettem. Gőz fölött megolvasztottam a csokoládét kevés olajjal és  rákentem a kókuszos krém tetejére majd hagytam dermedni. Fóliával kiemeltem a dobozból és szeleteltem   ill. kóstoltuk😋 
Jó étvágyat!

4 megjegyzés:

Tiffanylda írta...

Jól kitaláltad, mentettem! ;)

Éva írta...

Tiffanylda örülök hogy tetszik, váljon egészségetekre!

Ani írta...

Ó, de finom lehet.

Éva írta...

Ani köszi, finom volt!