2019. december 2., hétfő

Csillag keksz /tej és tojás nélkül

Nem ez volt a szándékom de ez lett belőle😍 Nem sikerült kiviteleznem egy másik formában ezt a  süteményt és gondoltam felhasználom az alapanyagokat így született meg ez a keksz😊
Hozzávalók: 10 dkg  vaj, 10 dkg liszt, 5 dkg kukoricaliszt, 5 dkg porcukor, 2 evőkanál kakaópor, 1 tk bourbon vaníliacukor.
🌲
Elkészítése: Megolvasztottam a vajat, kétféle lisztet  a porcukorral összekevertem és a vajjal összegyúrtam. A tésztát két részre vettem egyik felébe belegyúrtam a kakaóport a másikba a vaníliacukrot. Mindkét tésztát kinyújtottam és csillag kiszúróval kiszaggattam közepét egy kisebbel szaggattam ki. Ezután variáltam a kiszúrt tésztákat amiket sütőpapírral bélelt tepsibe raktam és előmelegített sütőben 180 C fokon 10' sütöttem./Minden jó ha jó a vége!/
Jó étvágyat!


6 megjegyzés:

Gerdi írta...

Ez így nagyon jól sikerült! Szép kekszek "születtek"! :-)

Tiffanylda írta...

De csinosak!!! Egy újabb jövevény a karácsonyi aprósütik között. Köszi, Éva, mentettem!:)

Katalin írta...

Nem tudom milyen formát szerettél volna sütni, de ezek nagyon szépek lettek!

Éva írta...

Gerdi köszi.
Tiffanylda köszi, váljon egészségetekre.
Katalin nem tudom csináltál már olyan formában hogy a két színt összetekerve botnak formázva ? Ebből az lett volna de úgy nem sikerült:)

aranyos fodorka írta...

Nekem ezek a csillagtok jobban tetszenek, mint egy "fonott bot" :-)

Éva írta...

aranyos fodorka végül én is így gondoltam de az unokáknak szerettem volna elkészíteni:)