2020. május 15., péntek

Linzer csiga


Hozzávalók fél adaghoz: 5 dkg cukor, 12,5 dkg margarin, 15 dkg liszt, fél csomag vaníliacukor, 1 felvert tojásnak a fele, tészta mennyiségének felébe 1 evőkanál kakaópor./20 db lett belőle/
🌺
Elkészítése:  A hozzávalókat a kakaópor kivételével összegyúrtam sima tésztának és ezután kétfelé vettem  a tészta mennyiségét. Fele mennyiséghez hozzátettem a kakaóport és jól összegyúrtam vele.  Mindkét tésztát vékonyra  nyújtottam  és a világos tésztára tettem a kakaóst majd  felgöngyöltem. 1 órára hűvös helyre tettem majd  fél cm vastagra felszeleteltem és sütőpapírral bélelt tepsibe pakoltam. Előmelegített sütőben 180 C fokon 15' sütöttem. Mikor kivettem a sütőből még forró volt mikor a  csigák közepére tettem  kis kanál  meggylekvárt/volt pár darab amire nem tettem/ .😋
Jó étvágyat!

4 megjegyzés:

Lívia írta...

Nagyon guszta és látványos finom kis sütemény. Egyszerű, de nagyszerű recept.

Éva írta...

Lívia köszi !

Tiffanylda írta...

Ezeket szeretem legjobban, ami gyors, finom és meggylekváros, ráadásul jól is néz ki! :)Köszi!

Éva írta...

Tiffanylda akkor most vedd úgy hogy ezt neked készítettem, váljon egészségedre:-))