2020. május 25., hétfő

Zebra mintás túrós palacsinta

Az ötletet Katalinnál láttam. Kíváncsi voltam a kivitelezésére és mivel kevés túró volt itthon ezért elkészítettem a saját palacsinta receptemmel😊
Hozzávalók: Palacsinta tésztája itt megtalálható + 1 evőkanál kakaópor,  töltelék: 15 dkg  tehéntúró, 1 teáskanál vaníliacukor, 2 teáskanál cukor, reszelt citrom héj,  1 evőkanál tejföl, kevés mazsola. Olaj a sütéshez. / Az utóbbi időben a palacsinta  túró töltelékébe nem teszek tojást így is finom!/ 6 db palacsintát tudtam megtölteni túróval!
🌺
Elkészítése: Palacsinta tésztáját  kikevertem és hagytam kicsit állni.  1,5  szedőkanállal kivettem  a masszából és hozzákevertem 1 evőkanál kakaóport. Ezt a kakaós masszát egy másfél dl  üvegbe /régi gyógyszeres üveg aminek a nyílása  keskeny/öntöttem. A palacsinta sütőbe öntöttem kevés olajat bele öntöttem a világos masszából majd a csokisból  körbe -körbe öntöttem. Másik oldalát is megsütöttem. Az elkészült tésztákat visszafordítottam és a sima oldalára tettem a töltelékből  és feltekertem😋
Jó étvágyat kívánok !

2 megjegyzés:

Katalin írta...

Gyorsan elkészítetted 😊. Nagyon szépek lettek, sokkal szebbek, mint az enyémek! Tényleg olyanok mint a zebrák mintázata 😊 És nagyon finomak is lehettek!

Éva írta...

Katalin kíváncsi voltam a kivitelezésre és természetesen az ízére is:)
Köszi hogy megmutattad !