2020. december 8., kedd

Rozmaringos, sajtos kréker/tej és tojás nélkül


Hozzávalók(kis adaghoz) :12,5 dkg liszt, 5 dkg fehér szezámmag, 5 dkg puha margarin, 1 mk. őrölt rozmaring, 1 mk. só, 5 dkg reszelt sajt/fele a tésztába a másik felét szórtam a tészta tetejére, 1/2 dl víz.

💟

Elkészítése: Tálba pakoltam a felsorolt hozzávalókat a víz kivételével és összemorzsoltam ezután öntöttem hozzá a vizet és összegyúrtam sima tésztának. Fél órára hűtőbe pakoltam. Ezután enyhén lisztes gyúrótáblán vékonyra kinyújtottam a tésztát és éles késsel feldaraboltam és sütőpapírral bélelt tepsibe raktam ahol megszórtam a reszelt sajt másik felével. Előmelegített sütőben 180 C fokon 20' sütöttem. Nagyon finom ropogós!

📌 Trappista sajtot használtam  a recept parmezánt írt, robotgéppel kellett volna összekeverni amit én csak összemorzsoltam! Ahogy látjátok így is működött😉

Jó étvágyat kívánok!

3 megjegyzés:

aranyos fodorka írta...

Feltétlenül kipróbálom. Mindent, ami sajtos nagyon szeretek !

Éva írta...

aranyos fodorka jó sütögetést, váljon egészségedre!

Katalin írta...

Finom lehet a rozmaringgal, szívesen megkóstolnám 😁.